Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

Η λύση στην οικονομική κρίση… Παρανοϊκή ληστεία!!!



Έλα, you know the drill
Πάτα το:







Εδώ και πολλά χρόνια οργανώνω την τέλεια ληστεία…




Όλοι νομίζουν ότι δεν είμαι ικανός για κάτι τέτοιο…
(Σσσσσσσσσσσουυυυυυ)




ΧΑΧΑχαΧΑχαΧΑΧΑ (Sport Billy, Βάντα)
Τους έχω ξεγελάσει όλους!




Αλλά θα τους δείξω εγώ, θα δούνε τι θα πάθουνε! (Σαλιγκάρι δίχως κέλυφος)




Δεν ξέρουν ότι όταν δεν κοιτάνε εγώ οργανώνω το τέλειο σχέδιο… (αργό τρίψιμο στα χέρια, γουρλώνει μάτι)



Παρακολουθήσεις, χρονομετρήσεις, σχεδιαγράμματα, ξενύχτια, μπύρες, αναλύσεις, στυλό στο δόντι, σημειώσεις, κούνημα κουντουπιέ, τσούρα τσιγάρο, όλα λάθος, μπουνιά στο τραπέζι, μπόγος Α4, λάμπα στο κεφάλι, όλα από την αρχή, ξανά σημειώσεις, φωτοκύτταρα, ιμάντες, λέιζερ, αστεράκια νίντζα, νεροπίστολα, μπύρες, σερβιέτες και τέτοια…

Όλα προγραμματισμένα να λειτουργούν σε απόλυτη αρμονία!
(Τις σερβιέτες τι τις ήθελα; Α, ναι! Οκ, Συνεχίζω…)

Μου έλειπε όμως κάτι και δεν μπορούσα να βρω τι! Όπως τότε με το Σκατό!

Και πάλι η αλήθεια ήρθε τόσο απρόσμενα σαν να σε κλοτσάει στα αρχίδια ένα πεντάχρονο κοριτσάκι την ώρα που πας να του τσιμπήσεις το μαγουλάκι…




Θα ληστέψω απορριμματοφόρο. Ω ναι!


Φαντάσου το βλέμμα του οδηγού όταν ακούσει το:
[ShockInComa] «Αφήστε όλοι τις σακούλες κάτω, ληστεία…»
[Οδηγός]            ! ?     εεεε;

Με την απειλή σφυρίχτρας και κιμωλίας που τρίζει σε πίνακα θα πετάξω τις σακούλες μέσα και μετά το σανιδώνω.
Υπολογίζω ότι οι μπάτσοι θα κάνουν τουλάχιστον μισή ώρα για να πάρουν τον οδηγό στα σοβαρά!
Μετά καταδίωξη, συνδυασμός Dukes, Kit και Miami Vice σε λέω…
Και οι μπάτσοι να αναρωτιούνται: «Αφού δεν… μα πως;»
Φτάνω στη χωματερή και με μία χειροφρενιά αδειάζω όλα τα σκουπίδια.
Κατεβαίνω από το απορριμματοφόρο, τρίζω την κιμωλία στον πίνακα και απειλώ ότι θα «καθαρίσω» όλη την πόλη.

Ζητώ να μιλήσω με τον Δήμαρχο Μπουτάρη.

Ο διαπραγματευτής (μην έχοντας άλλη εναλλακτική) καλεί τον Μπουτάρη και μου δίνει το κινητό.

[Μπουτάρης]       Ναιιιιιι; (χικ) Ποιος είθαι; (χικ)
[ShockInComa]   ΕΓΩ είμαι;
[Μπουτάρης]       Γιατί κι εγώ, εγώ δεν είμαι; (χικ)
[ShockInComa]   Δεν μπορεί να είμαστε και οι δύο εγώ.
[Μπουτάρης]       Δεν ξέρω για σένα αλλά εγώ, εγώ είμαι πάλι (χικ).
[ShockInComa]   Και ο άλλος που είναι;
[Μπουτάρης]       Ο άλλος είσαι εσύ (χικ), νομίζω (χχικ)
[ShockInComa]   Και τότε εσύ ποιος είναι;
[Μπουτάρης]       Εσύ, είμαι εγώ, εσύ που είναι (αναγούλες, χικ)
[ShockInComa]   Και αφού εγώ είσαι εσύ, γιατί έκλεψες το απορριμματοφόρο;
[Μπουτάρης]       Ποιο; (σνιφ χικ)
[ShockInComa]   Το απορριμματοφόρο, μην κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις!
[Μπουτάρης]       Α, ναι (χικ) το απορριμματοφόρο… Γιατί το έκλεψα;
[ShockInComa]   Για να αποδείξεις πόσο καλός Δήμαρχος είσαι.
[Μπουτάρης]       (χικ) Ναι, το ομολογώ. Αφού είμαι ο Δήμαρχος να πούμε…

Οι συνομιλίες καταγράφονται και αποδεικνύεται περίτρανα η ενοχή του Μπουτάρη, ο οποίος οδηγείται στις φυλακές με συνοπτικές διαδικασίες…


Ωραία η ιστορία, αλλά πως αυτό θα λύσει το πρόβλημα της κρίσης;
Απλό…
Με βγάζουν στις ειδήσεις, γίνομαι ξεφτίλα, γίνομαι φίρμα, βγαίνω στα κανάλια, γίνομαι πιο ξεφτίλα, πιο φίρμα, γυρίζω τσόντα, παίρνω λεφτά, πολλά λεφτά, κι άλλη τσόντα, πρωταγωνιστώ, πηδάω κιόλας (δακρύζω από χαρά), τρελά φράγκα, κρίση bye-bye… Απλό!

Τώρα εσύ θα σκέφτεσαι πως η προσωπική μου λύση στην οικονομική κρίση θα τερματίσει την παγκόσμια οικονομική κρίση…

Απλό…

Πρέπει να ξέρεις ότι η κρίση ξεκίνησε από μένα άρα θα τελειώσει κι από μένα…
Ω, ναι…
Α, δεν το ήξερες αυτό ε;
Εεεεε, ναι… Σόρρυ κιόλας.
Να, έγινε μαλακία…





Πάτησα κατά λάθος το F3

Στα γραφεία της Goldman Sucks
Ήταν ένα κόκκινο κουμπάκι…
Που αναβόσβηνε…
Δεν γινόταν να μην το πατήσω!!!
Ε, Εντάξει μαλακία είπαμε, Οχουυυυυ

Κι αυτοί γιατί δεν τα κάνουν μπλέεεεεεεεε;

Και για ποιο λόγο κάνουν κόκκινα όλα τα σημαντικά πράγματα;
Κόκκινα κουμπιά για πυρηνικό πόλεμο, κόκκινα τηλέφωνα, κόκκινοσκουφίτσα, κόκκινα χείλη, κόκκινο κρασί, κόκκινο το αίμα, να τι ήθελα τις σερβιέτες!
{Η σερβιέτα καταπολεμά το κόκκινο!!! Αχχχ. Χειμώνιασε ξαφνικά!}






Η πιο ηλίθια ληστεία στην ιστορία της ανθρωπότητας θα αποδείξει την ηλιθιότητα αυτού του κόσμου.

Τώρα θα νομίζεις ότι ηλίθιος είμαι εγώ αλλά σκέψου πόσο βλάκες θα είναι οι μπάτσοι που θα με κυνηγάνε!

Στην Ελλάδα όσο ηλίθιος κι αν είσαι θα υπάρχει κάποιος άλλος πιο ηλίθιος από σένα.

Κανείς δεν θα μιλούσε για παγκόσμια κρίση αν ήταν βολεμένος ή ήθελε να το παίξει έξυπνος.-

Βγες και πες ότι δεν είναι έτσι… Βγες ρε!




1 σχόλιο:

  1. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΗΛΙΘΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙΚΗ.
    ΕΤΣΙ ΕΝΑΣ ΗΛΙΘΙΟΣ ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΕΝΩ ΕΝΑΣ ΗΛΙΘΙΟΣ ΦΤΩΧΟΣ
    ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΗΛΙΘΙΟΣ.

    http://www.youtube.com/watch?v=mf3yIjuxyao

    ΑπάντησηΔιαγραφή