Τρίτη 20 Απριλίου 2010

Απάντηση για «Βενζίνη, Αγρότες και Παπά...ρια…»

















Στους ανίδεους που κατακρίνανε τα δεδομένα της ανάρτησης «Βενζίνη, Αγρότες και Μπομπόλια…» ως ανακριβή έχω να πω ότι είστε άσχετοι, λασπολόγοι και μαλάκες. Με ψαρώσατε αρχικά, το ομολογώ! Μέχρι που συλλογιζόμενος έξυσα το δεξί ρουθούνι και την ώρα που έκανα το καρκάδι μπαλάκι κατάλαβα πόσο μαλάκες είστε εσείς και πόσο λέσι είμαι εγώ.
{
Εδώ θα ήθελα να κάνω έκκληση σε όποιον επιστήμονα διαβάσει αυτήν την ανάρτηση να απαντήσει στο ερώτημα «Πως η μύξα γίνεται καρκάδι όταν την τρίβεις». Λέσι, ξέρω.
}
-Στο θέμα.
-Ποιο; Α, ναι…
-Τι;
-Το θέμα;  
-Πότε;
-Δεν έχει σημασία, το θέμα είναι στο θέμα.
-ε;
-Στα λόγια μου έρχεσαι…

Ναι, τα τρακτέρ παίρνουν Πετρέλαιο και όχι βενζίνη. Όχι πως το ήξερα αλλά και στα αρχίδια μου στην τελική. Οι αγρότες μπαίνουν με τα τρακτέρ στα σύνορα όταν κλείνουν τους δρόμους και θέλουν να γαμήσουν. Τις άλλες φορές μπορούν να πάνε με το Ι.Χ. Mercedes CLK compressor θαλασσί μεταλλικό που θα μπορούσε να παίρνει και… τι λες ρε μάπα εσύ; ΒΕΝΖΙΝΗΗΗΗ… Ναι, θα μπορούσε να παίρνει και πετρέλαιο μαλάκα!

Δεν ξέρω αν έχουν επιδότηση πετρελαίου κίνησης, ή αν βάζουν πετρέλαιο θέρμανσης νόμιμα ή παράνομα! Λαμόγια είναι ότι θέλουν κάνουν. Στα αρχίδια μου… μαγκιά τους.

Για να σε(σου) εξηγήσω ρε μπουμπούνα το νόημα της ανάρτησης είναι ότι:
1. Στην ευρωπαική ένωση υπάρχουν τόσο μεγάλες διαφορές που μόνο ένωση δεν είναι.
2. Ο Ελληνας είναι καρπαζοεισπράκτορας.
3. Η βενζίνη είναι ακριβή.
4. Οι αγρότες που κλείνουν το δρόμο είναι μαλάκες!


Ευχαριστώ για την παρατήρηση φίλε μου…
Άι σιχτίρ
FAG

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου