Τρίτη 16 Μαρτίου 2010

Απάντηση σε ΚυρΓάτο για “SPREAD, the disease…”

{
Ανώνυμος είπε...
Εμπεριστατωμένη η ανάλυση!
Μήπως να μας εξηγήσεις τώρα και να μας δώκεις και το αντίστοιχο μαθηματικό μοντέλο του ερωτήματος: " Πόσα απίδια βάζει ο σάκος; "

Ευχαριστώ προκαταβολικά και με επιταγή!
ΚυρΓάτος

Δευτέρα, Μάρτιος 15, 2010
}

Αγαπητέ Γνωστέ Άγνωστε και Ανώνυμε ΚυρΓάτε,

Δυστυχώς δεν μπορώ να σου δώσω κάποιο μαθηματικό μοντέλο για να καταλάβεις την πεμπτουσία της απάντησης. Εδώ που τα λέμε, αν ήξερα ένα «μαθηματικό μοντέλο» θα την κρατούσα για την πάρτη μου! Εμ έξυπνη, εμ μοντέλο, εμ κοντίσιονερ… Που πας;

Άσε που δεν θα μπορούσες να καταλάβεις την απάντηση διότι είναι τετραδιάστατη και θα μπορούσες μόνο να δεις την προβολή της στο τρισδιάστατο κόσμο που είμαστε εγκλωβισμένοι. Φυσικά εγώ παίζω την απάντηση στα δάχτυλα του δεξιού χεριού ενώ ταυτόχρονα ξύνω το δεξί κωλομέρι με το αριστερό χέρι.

Πάντως μου κάνει εντύπωση που ρωτάς διότι την απάντηση στο ερώτημα «Πόσα απίδια παίρνει ο σάκος;» την έχω δώσει, απλά δεν την πρόσεξες. Η απάντηση είναι «Όσα πάρει ρε μαλάκα». Όχι εσύ μαλάκα, η απάντηση είναι έτσι. Ξαναδιάβασε το «SPREAD, the disease…» και θα το δεις.

Τώρα σε παρόμοια ερώτηση που έκανες «Πόσα απίδια βάζει ο σάκος;» προφανώς υπονοείς ότι ο σάκος βάζει μόνος του τα απίδια άρα βάζει όσα αυτός γουστάρει…
Ορίστε και ο μαθηματικός τύπος (μοντέλο δεν έχω stock):
(Απ) = [ (Σάκος) / (γούστα) ] x (όσα πάρει ρε μαλάκα) x (t)
Όπου: (όσα πάρει ρε μαλάκα) = Rχ / μου


Ευχαριστώ για το σχόλιο.

Ελπίζω να σε κάλυψα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου